Nutriční poradenství &

Životní koučink

„Malé kroky vedou k velkým výsledkům“

Konzultace & Diagnostika

Diagnostika zahrnuje konzultaci, která je spojená s měřením na profesionální váze Tanita. Změřím Vám množství tělesného a vnitřního (viscerálního) tuku, podíl svalové a kosterní hmoty, zjistím metabolický věk, podíl tělesné vody a bazální metabolismus.

Stravovací plán & Výživové poradenství

Nastavím Vám stravovací plán, který bude dlouhodobě udržitelný s přihlédnutím na Váš zdravotní stav, chuťové preference a každodenní aktivity. Naučím Vás všechny základy potřebné k vyváženému stravování tak, aby jste si jídelníček dovedli sestavit sami.

Strava

Našim cílem nebude jen redukce hmotnosti. Zaměříme se hlavně na to si cílovou váhu udržet napořád. Toto nebude dieta, ale životní změna. Budete muset pochopit základy vyváženého stravování, aby byla tato životní změna udržitelná a nemuseli jste čelit žádným jo-jo efektům.

Pohyb

Věděli jste, že pouhých 20 minut cvičení denně, Vám může pomoci v boji proti depresi? Říká se, že pohyb je život. Pohyb nám pomáhá k lepší náladě, podporuje náš imunitní systém, přispívá k rozvoji kreativity a mozkových funkcí a v neposlední řadě zpomaluje stárnutí.

 

Psychická pohoda

Co bychom měli jíst, abychom byli šťastnější? I zdravá strava ovlivňuje psychiku a působí blahodárně na naše mentální zdraví. Díky potravinám, které podporují dobrou náladu se můžeme cítit naplnění energií po celý den. Dovolí nám lépe zvládat stresové situace a být pozitivně naladění.

<i class="fas fa-running"></i>

Regenerace

Regenerace je nevyhnutelnou součástí života. Nejlevnější a nejefektivnější regenerací je kvalitní spánek. V průběhu spánku se vyplavuje množství hormonů, které hrají klíčovou roli při zlepšování mentální a fyzické výkonnosti, ale i při redukci hmotnosti.

 

Jak to probíhá?

Při první návštěvě zjistíme kompletní analýzu těla. Probereme Vaše stravovací návyky a cíl, kterého chcete dosáhnout. Následně Vám navrhnu stravovací plán, obsahující jídelníček na míru, probereme vhodné i nevhodné potraviny, seznam potravin pro nákupy a doporučenou pohybovou aktivitu, nebo také pitný režim. Poté se domluvíme na pravidelných kontrolách, měření a konzultacích. Při konzultacích Vás budu učit základy potřebné k vyváženému stravování, aby jste si jídelníček dovedli časem sestavit sami a váhu si tak udrželi natrvalo.Zdravý životní styl stojí na 4 pilířích, které nejvíce ovlivňují jeho stabilitu a rovnováhu. Je to strava, pohyb, regenerace a kvalitní spánek, a psychická pohoda. Všechny tyto oblasti by měly být co nejvíce v „rovnováze“. S klienty se věnuji všem oblastem, které k zdravému životnímu stylu patří.

1. Zdravá strava

Pod spojením zdravá strava, najdeme na internetu mnoho teorií. V dnešní době je hodně výživových poradců s různými teoriemi. Co je opravdu správné právě pro Vás? Je to relativní pojem, protože každý organismus je unikátní. Každý metabolismus reaguje na určité potraviny jinak a proto by neměla být jednotná strava pro každého. Každý by měl jíst to, co nejlépe vyhovuje jemu organismu, aktuálnímu zdravotnímu a psychickému stavu.

I proto nesouhlasím s drastickými dietami, které jsou pro každého stejné a neodpovídají potřebám daného organismu. Toto není dieta, je to životní styl.

Snažím se mým klientům vysvětlit, jak funguje lidské tělo, aby si uměli sami nastavit stravovací režim k dosažení vytouženého výsledku.

2. Pohyb

V každém případě by Vás měl pohyb bavit. Díky pravidelnému a správnému pohybu, můžeme pro tělo získat mnoho zdravotních i psychických benefitů.Ne nadarmo se říká, že pohyb je život. Vědecké výzkumy zjistily, že účastníci, kteří pravidelně chodili na procházky, získali nejen lepší kondici, ale také se ukázalo, že jejich mozek pracuje efektivněji než před tím. Potvrdilo se také, že pravidelný pohyb zpomaluje proces stárnutí mozku.

Uvedu Vám několik benefitů, které můžete díky pohybu získat!

  • vyšší sebevědomí,
  • kvalitnější spánek,
  • dostatek energie,
  • méně stresu a úzkosti,
  • ochrana srdce a cév,
  • okysličení organismu,
  • reduce rizika vzniku rakoviny tlustého střeva,
  • prevence vysokého krevního tlaku a cukrovky,
  • zdravé a silné kostí
 
3. Regenerace a spánek

Regenerace je nevyhnutelná součást sportu. A nejen sportu. Každá fyzická aktivita, hlavně náročná, může tělo stresovat. Při cvičení zapojujeme a namáháme různé svalové skupiny, co znamená, že poškozujeme svalové buňky. Sval je orgán, který na regeneraci potřebuje čas a obnovení svalových tkání trvá přibližně 24 hodin.Proto bychom regeneraci neměli podceňovat. Regenerace má pozitivní účinky na fyzické i mentální zdraví.

Mezi nejlepší formy regenerace patří:

  • terapie chladem (otužování),
  • terapie teplem (sauna),
  • kvalitní spánek,
  • meditace,
  • masáž,
  • výživa (detox, antioxidanty).

 

4. Psychická pohoda

Duševní zdraví je neoddělitelnou součástí našeho zdraví. Tak jako se musíme starat o zdraví fyzické, je potřeba myslet i na to mentální. Protože jedno bez druhého nemůže dobře fungovat. Duševní zdraví nám pomáhá cítit se dobře, myslet, vydělávat, nebo těšit se z maličkostí. Dnešní společnost je bohužel nastavená velmi negativně a z každé strany posloucháme převážně zlé zprávy. Proto vím, že je těžké v některých situacích zůstat pozitivní, zároveň však věřím, že k pozitivní náladě a lepší psychice nám můžou pomoct všechny výše zmiňované životní změny.

Venkovní svět je odrazem našeho vnitřního světa a nikdy ne naopak 🙂

 

Reference

V období přechodu se moje váha z 55kg vyšplhala až na neuvěřitelných 70 kg, pak přišla nemoc a váha ještě stoupla na 75.Uvědomovala jsem si téměř s každým pohybem, že mám o 20kg víc. Zbytečně. Hledala jsem pomoc. Pod odborným vedením Romany Němcové jsem během 3 měsíců zhubla, bez hladu a bez jakýchkoli problémů 5 kg. Cítím se mnohem lépe. V hubnutí chci pokračovat a svůj život změnit. Mé velké díky patří Romaně Němcové.

Pavlíčková, 62 let, Praha

 

Když jsem přišel za Romankou tak jsem vážil 107 kg nini díky ní vážím o 15 kg méně a jde to dolů pořád!! A díky jejímu jídelníčku mě začalo doslova bavit jist zdravé a žít zdravé dříve jsem vypil každý den 6 piv a nini si dám pivo jen na svoje narozeniny a vůbec mi nechybí což byl u mě největší problém a ne jen díky jídelníčku ale také díky komunikaci s Romankou po celou dobu mého programu opravdu jsem ji psal kvůli každé druhé potravine a vždy mi ochotně vše vysvětlila jestli chcete zdravé zhubnout a bojíte se jojo ofektu tak s Romankou se nemusíte bát 🙂

Honza, Praha, 24 let

Na konzultaci se vždy velmi těším,protože slečna Romanka je opravdová profesionalka a je vidět,že obor který vystudovala ji velmi baví stejné jako práce s lidmi.Je velmi napomocna,dokáže se vcítit do kůže každého klienta,setkání s ni je vždy velmi prospěšnou a zároveň velmi příjemnou společenskou událostí.

Miloš Voda, 55 let, Praha

Romanka je veľmi dôsledná a empatická poradkyňa. Vďaka jej odporúčaniam som schudla 9kg za 6 mesiacov, a ďalšie kilá ma ešte čakajú. Nenavrhuje žiadne drastické diéty, ale práve naopak. Všetko čo mi odporučila bolo veľmi chutné a sýte. Som veľmi rada že som sa na to dala, a že som sa naučila zásady zdravej výživy. S kľudným srdcom ju môžem odporúčať aj vám. Ďakujem Romanka 🙂

Jana Mateová, 30 let,  Bratislava

Nečekejte už déle. Změňte svůj život k lepšímu už dnes!

GDPR

13 + 12 =